Analýza marketingové komunikace občanského sdružení Country kapela Gympleři Vsetín
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza marketingové komunikace občanského sdružení Country kapela Gympleři Vsetín |
Autor: |
Dvořáková, Petra
|
Vedoucí: |
Bačuvčík, Radim
|
Abstrakt:
|
Cílem diplomové práce je analýza využívaných aktivit marketingových komunikací konkrétního občanského sdružení a rozšíření jeho marketingového plánu. Analyzované občanské sdružení Country kapela Gympleři Vsetín patří mezi neziskové organizace Zlínského kraje. Hlavním produktem sdružení je hudební produkce, vedlejším produktem je pozvednutí úrovně Zlínského kraje, podpora turismu a zvýšení obliby country hudby v České republice. K dosažení stanovených cílů sdružení je využíváno nejen tradičních forem marketingových komunikací. Sdružení a jeho členové dbají vysokou měrou na event marketing. Event marketing je pro neziskové organizace zajímavou formou zviditelnění vlastní existence, a také prostředek k navázání pozitivního vztahu s cílovými skupinami. Marketing a všechny jeho formy komunikace se stávají v dnešní době nepostradatelné pro život každé organizace. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/35331
|
Datum:
|
2004-12-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
422
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet