A Discourse Analysis of BMW and Ford Advertisements
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
A Discourse Analysis of BMW and Ford Advertisements |
Autor: |
Brieda, Roman
|
Vedoucí: |
Trčková, Dita
|
Abstrakt:
|
Hlavnou úlohou tejto práce je analýza presvedčovacích techník použitých v jednotlivých reklamách od spoločností Ford a BMW. Cieľom je vyhodnotiť použité presvedčovacie techniky a viesť diskusiu o ich efektívnosti v schopnosti presvedčiť zákazníka o kúpe produktu. Teoretická časť predstavuje pojmy ako diskurs, reklamný diskurz, diskurzívna analýza, reklama a automobilová reklama. Taktiež preberá presvedčovacie techniky ako AIDA model, Logos, Pathos, Ethos a v poslednom rade predstavuje vizuálne a verbálne presvedčovacie nástroje. V praktickej časti sú analyzované a vyhodnocované jednotlivé presvedčovacie prvky použité v reklamách z korpusu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/35318
|
Datum:
|
2015-11-13 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav moderních jazyků a literatur |
Studijní obor:
|
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
41789
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet