The Importance of Music in Television Advertising
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
The Importance of Music in Television Advertising |
Autor: |
Kovácsová, Petra
|
Vedoucí: |
Vaněk, Jiří
|
Abstrakt:
|
Hlavním cílem této bakalářské práce je analyzovat význam hudby v televizní reklamě za pomocí výzkumných otázek a interpretace dat. Práce je rozdělena na praktickou a teoretickou část. Teoretická část zpracovává a definuje pojmy z oblasti hudby a jejího působení na lidskou mysl, televizní reklamy a hudby v televizní reklamě. Praktická část je zaměřena na vlastní výzkum zabývající se významem a působením hudby ve vybraných reklamách. Závěr bakalářské práce je věnován interpretaci a shrnutí výsledků zodpovídající výzkumné otázky, společně s poznatky doporučenými k využití v otázce výběru hudby do televizních reklam. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/35315
|
Datum:
|
2015-11-13 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav moderních jazyků a literatur |
Studijní obor:
|
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
41818
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet