Komunikační strategie firmy Spolmont s.r.o.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Komunikační strategie firmy Spolmont s.r.o. |
Author: |
Žambochová, Eva
|
Advisor: |
Soukalová, Radomila
|
Abstract:
|
Práce je zaměřena na konkrétní společnost Spomont s.r.o. , která působí na B2B trzích, a to především z hlediska jejích komunikačních aktivit. První část práce se zaměřuje na teoretické poznatky u oblasti trhů B2B a na komunikační nástroje. Teoretickou část následuje analýza současného stavu ve společnosti z pohledu komunikace se zákazníky, cílových skupin a silných a slabých stránek společnosti. V projektové části naleznete rozebrány jednotlivé možnosti vedoucí k zlepšení současného stavu a dosažení předem definovaných cílů. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/3522
|
Date:
|
2007-04-20 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 20.04.2014
|
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
D
4853
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account