Komunikační strategie firmy Spolmont s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační strategie firmy Spolmont s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Komunikační strategie firmy Spolmont s.r.o.
Author: Žambochová, Eva
Advisor: Soukalová, Radomila
Abstract: Práce je zaměřena na konkrétní společnost Spomont s.r.o. , která působí na B2B trzích, a to především z hlediska jejích komunikačních aktivit. První část práce se zaměřuje na teoretické poznatky u oblasti trhů B2B a na komunikační nástroje. Teoretickou část následuje analýza současného stavu ve společnosti z pohledu komunikace se zákazníky, cílových skupin a silných a slabých stránek společnosti. V projektové části naleznete rozebrány jednotlivé možnosti vedoucí k zlepšení současného stavu a dosažení předem definovaných cílů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/3522
Date: 2007-04-20
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 20.04.2014
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: D 4853


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
žambochová_2007_dp.pdfBlocked 401.6Kb PDF
žambochová_2007_vp.doc 77.5Kb Microsoft Word View/Open
žambochová_2007_op.doc 56.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account