Komunikační strategie firmy Spolmont s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Komunikační strategie firmy Spolmont s.r.o. |
Autor: |
Žambochová, Eva
|
Vedoucí: |
Soukalová, Radomila
|
Abstrakt:
|
Práce je zaměřena na konkrétní společnost Spomont s.r.o. , která působí na B2B trzích, a to především z hlediska jejích komunikačních aktivit. První část práce se zaměřuje na teoretické poznatky u oblasti trhů B2B a na komunikační nástroje. Teoretickou část následuje analýza současného stavu ve společnosti z pohledu komunikace se zákazníky, cílových skupin a silných a slabých stránek společnosti. V projektové části naleznete rozebrány jednotlivé možnosti vedoucí k zlepšení současného stavu a dosažení předem definovaných cílů. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/3522
|
Datum:
|
2007-04-20 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 20.04.2014
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
4853
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet