Merchandising luxusních prodejen značky MaxMara
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Merchandising luxusních prodejen značky MaxMara |
Autor: |
Kadlčková, Iveta
|
Vedoucí: |
Škarka, Pavel
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce je zaměřena na merchandising luxusních prodejen MaxMara. Smyslem této práce je poukázat na různé způsoby merchandisingu při prezentaci luxusních oděvů a doplňků. Bakalářská práce je rozdělena do dvou stěžejních částí: teoretické a praktické. První část se zaměřuje na integrovanou marketingovou komunikaci a na její složky: reklama, direct marketing, sponzoring, public relations a hlavně na podporou prodeje, do které merchandising patří. Dále je pak práce zaměřena na vysvětlení pojmu merchandising, franchising a jeho výhod a nevýhod. V praktické části jsou popsány pravidla pro vystavová-ní a jejich názorné ukázky.V poslední části bakalářské práce jsou popsány různé návrhy, které by mohly pomoci ke zdokonalení merchandisngu společnosti MaxMara na českém trhu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/3521
|
Datum:
|
2007-05-11 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2037
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
E
2627
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet