Možnosti využití marketingu ve veřejném sektoru.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Možnosti využití marketingu ve veřejném sektoru. |
Autor: |
Machalová, Helena
|
Vedoucí: |
Ševčíková, Lenka
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce obsahuje v teoretické části charakteristiku marketingu a možnosti uplatňování marketingového přístupu ve veřejném sektoru, zvláště marketingu v produktu krajského úřadu.Praktická část obsahuje analýzu podstatných složek marketingového mixu Krajského úřadu Zlínského kraje, která se vztahuje k výkonu veřejných služeb.Podrobně je provedena analýza výkonu veřejné služby, zaměřená k vydávání osvědčení o státním občanství České republiky k prvnímu občanskému průkazu nebo cestovnímu dokladu. V závěrečné části práce je doporučen metodický návrh, jak výkon zanalyzované agendy zefektivnit, aby odpovídal dosažené úrovni dnešní doby. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/3520
|
Datum:
|
2007-05-04 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
6778
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet