Komplexní analýza Corporate identity firmy T-Mobile Czech Republic a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Komplexní analýza Corporate identity firmy T-Mobile Czech Republic a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Komplexní analýza Corporate identity firmy T-Mobile Czech Republic a.s.
Autor: Indra, Petr
Vedoucí: Illík, Rostislav
Abstrakt: Práce Komplexní analýza Corporate Identity firmy T-Mobile srovnává teoreticky zpracova-né poznatky s Corporate Identitou již zavedené společnosti. Autor nejdříve popisuje vý-znam pojmu Corporate Identity a jeho součástí. V této části jsou zpracovány dostupné teo-retické poznatky o dané problematice a naznačena očekávání těchto poznatků aplikovaných v praxi. Ve druhé části práce se autor zabývá komplexní analýzou corporate identity firmy T-Mobile Czech Republic a.s. a využívá k tomu konkrétní podklady.
URI: http://hdl.handle.net/10563/3502
Datum: 2007-05-11
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 4855


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
indra_2007_bp.pdf 2.141Mb PDF Zobrazit/otevřít
indra_2007_vp.doc 56Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
indra_2007_op.doc 43.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet