Analýza konkurenčního prostředí firmy Milan Šumbera - AUTOMOTIVE
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza konkurenčního prostředí firmy Milan Šumbera - AUTOMOTIVE |
Autor: |
Mazurová, Kristýna
|
Vedoucí: |
Kocfelda, Ludvík
|
Abstrakt:
|
Hlavním záměrem této bakalářské práce je provést analýzu současného stavu konkurenční-ho prostředí firmy Milan Šumbera - AUTOMOTIVE. V první části se zabývám teoretic-kými poznatky, které souvisejí s tématem mé bakalářské práce a tím je Analýza konku-renčního prostředí firmy Milan Šumbera - AUTOMOTIVE. V části druhé, praktické se nejdříve věnuji představení firmy, dále pak porovnání s konku-renty. Tato část také obsahuje porterovu analýzu, SWOT analýzu, strategie tržních vůdců, vyzyvatelů, následovatelů a troškaře, nebo také marketingový mix |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/3482
|
Datum:
|
2006-12-08 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
4710
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet