Marketingová strategie vinařské firmy Livi Dubňany

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová strategie vinařské firmy Livi Dubňany

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová strategie vinařské firmy Livi Dubňany
Autor: Žídek, Petr
Vedoucí: Pavlů, Dušan
Abstrakt: Cílem této práce je vytvořit strategický marketingový plán pro vinařskou společnost Livi Dubňany. Teoretická část práce nastiňuje současnou situaci ve vinařském marketingu v České republice a představuje firmu Livi. Přibližuje její vznik a vývoj, komerční praxi a marketingové a komunikační principy, jimiž je řízena. Analytická část seznamuje s analýzou vnitřního prostředí Livi a vlivu konkurence, dále pak autor zmiňuje možnosti, jak využít silné stránky a příležitosti firmy i regionu. Projektová část přináší návrh řešení situace společnosti na trhu v podobě strategického marketingového plánu, který je zaměřen především na komunikační mix.
URI: http://hdl.handle.net/10563/3479
Datum: 2007-04-20
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 20.04.2017
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 4985


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
žídek_2007_dp.pdfZablokované 9.052Mb PDF Zobrazit/otevřít
žídek_2007_vp.doc 66.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
žídek_2007_op.doc 58Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet