Marketingová strategie vinařské firmy Livi Dubňany
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingová strategie vinařské firmy Livi Dubňany |
Autor: |
Žídek, Petr
|
Vedoucí: |
Pavlů, Dušan
|
Abstrakt:
|
Cílem této práce je vytvořit strategický marketingový plán pro vinařskou společnost Livi Dubňany. Teoretická část práce nastiňuje současnou situaci ve vinařském marketingu v České republice a představuje firmu Livi. Přibližuje její vznik a vývoj, komerční praxi a marketingové a komunikační principy, jimiž je řízena. Analytická část seznamuje s analýzou vnitřního prostředí Livi a vlivu konkurence, dále pak autor zmiňuje možnosti, jak využít silné stránky a příležitosti firmy i regionu. Projektová část přináší návrh řešení situace společnosti na trhu v podobě strategického marketingového plánu, který je zaměřen především na komunikační mix. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/3479
|
Datum:
|
2007-04-20 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 20.04.2017
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
4985
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet