Analýza konkurence firmy Prontaprint se zaměřením na vybrané služby
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza konkurence firmy Prontaprint se zaměřením na vybrané služby |
Autor: |
Boháčová, Lenka
|
Vedoucí: |
Kubíčková, Miloslava
|
Abstrakt:
|
Tématem této bakalářské práce je analýza konkurence firmy Prontaprint se zaměřením na vybrané služby. Práce začíná teoretickou částí, která se zabývá definováním konkurence a také analýz prostředí podniku, analýza SWOT a Porterova analýza. Následuje část praktická, která v úvodu představuje firmu Prontaprint a na to navazuje analýza jejího prostředí. Dále jsou představeny jednotlivé konkurenční podniky, po kterých následuje celkové hodnocení a výsledky Mystery Shoppingu. Poté je konkurence analyzovaná prostřednictvím cen, na základě kterých bude zjištěn největší konkurent. Na závěr jsou uvedeny návrhy a doporučení na zlepšení postavení podniku vůči konkurenci, vycházející z výsledků zjištěných pomocí již zmíněných analýz a výzkumu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/34656
|
Datum:
|
2015-03-06 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
40958
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet