Role značky v marketingových komunikacích
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Role značky v marketingových komunikacích |
Autor: |
Černochová, Věra
|
Vedoucí: |
Pavlů, Dušan
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce se věnuje problematice role značky, definuje její postatu a charakterizuje funkci značky v marketingových komunikacích. Zabývá se jejím praktickým využitím a popisuje roli hodnoty i identity značky při jejím strategickém řízení a jaké jsou vize značek do budoucna. V praktické části popisuje význam značky při budování společnosti Nike od jejího založení až do dnešních dnů, snaží se osvětlit příčiny jejího úspěchu i dnešní stagnace. Projektová část je založena na výzkumu, který by měl potvrdit či vyvrátit mé hypotézy z teoretické části a zabývá se rolí značky při výběru sportovního oblečení s přihlédnutím na vnímání společnosti Nike cílovou skupinou 18-35 let. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/3462
|
Datum:
|
2007-04-20 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
4894
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet