Role značky v marketingových komunikacích

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Role značky v marketingových komunikacích

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Role značky v marketingových komunikacích
Autor: Černochová, Věra
Vedoucí: Pavlů, Dušan
Abstrakt: Tato diplomová práce se věnuje problematice role značky, definuje její postatu a charakterizuje funkci značky v marketingových komunikacích. Zabývá se jejím praktickým využitím a popisuje roli hodnoty i identity značky při jejím strategickém řízení a jaké jsou vize značek do budoucna. V praktické části popisuje význam značky při budování společnosti Nike od jejího založení až do dnešních dnů, snaží se osvětlit příčiny jejího úspěchu i dnešní stagnace. Projektová část je založena na výzkumu, který by měl potvrdit či vyvrátit mé hypotézy z teoretické části a zabývá se rolí značky při výběru sportovního oblečení s přihlédnutím na vnímání společnosti Nike cílovou skupinou 18-35 let.
URI: http://hdl.handle.net/10563/3462
Datum: 2007-04-20
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 4894


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
černochová_2007_dp.pdf 3.657Mb PDF Zobrazit/otevřít
černochová_2007_vp.doc 70Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
černochová_2007_op.doc 38Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet