[NEOBHÁJENO] Marketingová strategie IT firmy

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

[NEOBHÁJENO] Marketingová strategie IT firmy

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: [NEOBHÁJENO] Marketingová strategie IT firmy
Autor: Žáčková, Alena
Vedoucí: Juříková, Martina
Abstrakt: Předmětem diplomové práce je návrh marketingové strategie konkrétní IT společnosti na základě teoretických východisek aplikovaných na její aktuální stav. Práce je rozdělena do tří částí: teoretické, praktické a projektové. V teoretické části jsou ukotveny základní marketingové pojmy a nástroje marketingového plánování. V praktické části je popis dané společnosti a na základě relevantních teoretických východisek provedeny analýzy dané společnosti. Projektová část vychází z teoretické a analytické části a je zaměřena na návrh vhodné marketingové strategie, která umožní společnosti její další úspěšný rozvoj.
URI: http://hdl.handle.net/10563/34616
Datum: 2015-01-30
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: F 40871


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
žáčková_2015_dp.pdf 1.795Mb PDF Zobrazit/otevřít
žáčková_2015_vp.doc 156Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
žáčková_2015_op.doc 154Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet