Využití sociálních sítí v aeroliniích se zaměřením na společnost České aerolinie
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Využití sociálních sítí v aeroliniích se zaměřením na společnost České aerolinie |
Autor: |
Šindlářová, Lucie
|
Vedoucí: |
Bačuvčík, Radim
|
Abstrakt:
|
Cílem práce "Využití sociálních sítí se zaměřením na společnost České aerolinie" je zkoumat možnosti využití sociálních sítí pro marketingové komunikace v aeroliniích. Úvodní teoretická část je věnována sociálním sítím a jejich využitelnosti pro účely marketingové komunikace, dále pak principům marketingové komunikace na sociálních sítích ve specifickém prostředí aerolinií. Praktická část je poté zaměřena na konkrétní letecké společnosti. Metodou komparativní analýzy je hodnocena efektivita jejich komunikace na sociálních sítích. V projektové části je následně představena komunikační strategie, která využívá zjištěných nedostatků coby příležitostí ke zlepšení, a zároveň se volně inspiruje některými aktivitami na sociálních sítích konkurenčních aerolinek s ohledem na reálné možnosti Českých aerolinií. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/34612
|
Datum:
|
2015-01-30 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
40865
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet