Marketingová strategie neziskové organizace působící v oblasti seniorů
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingová strategie neziskové organizace působící v oblasti seniorů |
Autor: |
Ratajová, Denisa
|
Vedoucí: |
Bačuvčík, Radim
|
Abstrakt:
|
Cílem diplomové práce je navržení efektivní marketingové strategie nestátní neziskové organizace Domov Sue Ryder. V teoretické části je popsán neziskový sektor nejprve obec-ně, a posléze i složky, které jsou využívány při strategickém plánování. Praktická část je vyhrazena postavení organizace v rámci konkurence v dané oblasti, analýze komunikace služby, jež poskytuje. Díky kvalitativnímu výzkumu a jeho výsledkům je pak v projektové části navržena marketingová strategie Domova Sue Ryder týkající se prezentace činnosti organizace. Zároveň je zde popsán projekt na podporu poradenské činnosti a posléze návrh cenové strategie za pobytovou službu |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/34606
|
Datum:
|
2015-01-30 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
40858
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet