Marketingová strategie neziskové organizace působící v oblasti seniorů

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová strategie neziskové organizace působící v oblasti seniorů

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová strategie neziskové organizace působící v oblasti seniorů
Autor: Ratajová, Denisa
Vedoucí: Bačuvčík, Radim
Abstrakt: Cílem diplomové práce je navržení efektivní marketingové strategie nestátní neziskové organizace Domov Sue Ryder. V teoretické části je popsán neziskový sektor nejprve obec-ně, a posléze i složky, které jsou využívány při strategickém plánování. Praktická část je vyhrazena postavení organizace v rámci konkurence v dané oblasti, analýze komunikace služby, jež poskytuje. Díky kvalitativnímu výzkumu a jeho výsledkům je pak v projektové části navržena marketingová strategie Domova Sue Ryder týkající se prezentace činnosti organizace. Zároveň je zde popsán projekt na podporu poradenské činnosti a posléze návrh cenové strategie za pobytovou službu
URI: http://hdl.handle.net/10563/34606
Datum: 2015-01-30
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 40858


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
ratajová_2015_dp.pdf 1.109Mb PDF Zobrazit/otevřít
ratajová_2015_vp.doc 151Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
ratajová_2015_op.doc 207Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet