Marketing a propagace slevových portálů s akčními letáky
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketing a propagace slevových portálů s akčními letáky |
Autor: |
Miklík, Petr
|
Vedoucí: |
Bačuvčík, Radim
|
Abstrakt:
|
Cílem diplomové práce na téma Marketing a propagace slevových portálů s akčními letáky je návrh komunikační strategie. Teoretická část se zabývá vytyčením odvětví on-line busi-nessu a možnými způsoby propagace na internetu. Analytická část práce blíže specifikuje a porovnává jednotlivé druhy slevových portálů a jejich způsoby komunikace. Kvantitativním dotazníkovým šetřením zjišťuje názory uživatelů těchto portálů a zjišťuje jejich vnímání. Na základě zjištěných informací v předchozích částech, projektová část navrhuje komunikační strategii a další způsoby propagace portálu Kupi.cz. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/34604
|
Datum:
|
2015-01-30 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
40856
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet