Webová prezentace reklamních agentur
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Webová prezentace reklamních agentur |
Autor: |
Machát, Petr
|
Vedoucí: |
Křížek, Zdeněk
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá webovou prezentací reklamních agentur. V teoretickém rámci práce jsou uvedeny jednotlivé formy internetového marketingu a podrobně popsány části webové prezentace. Od historie po současnost je zde nastíněna působnost reklamních agentur včetně specifik jejich webů. Praktická část se zabývá SEO analýzou a srovnávací analýzou pěti největších reklamních agentur působících na českém trhu. Obě šetření jsou vyhodnocena a následně jsou popsány silné a slabé stránky jednotlivých prezentací. Projektová část řeší návrh optimální webové prezentace, který vychází ze skutečností zjištěných v prováděných analýzách praktické části práce. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/34603
|
Datum:
|
2015-01-30 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
40855
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet