Motivace nákupního chování Generace Y

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Motivace nákupního chování Generace Y

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Motivace nákupního chování Generace Y
Autor: Cibulka, Roman
Vedoucí: Šramová, Blandína
Abstrakt: Diplomová práce se zaměřuje na motivace nákupního chování Generace Y a sleduje kulturní a společenské změny, které do značné míry ovlivňují nákupní rozhodovaní této mladé generace. Práce definuje Generaci Y a nabízí mnohá teoretická východiska a přístu-py k vymezení její věkové hranice. Srovnává rozdílné sociální geografie, aby zjistila, že přes rozdílnou historii různých ekonomik, neexistují významné rozdíly mezi přístupem ke spotřebě ve vyspělých a transitivních ekonomikách. S ohledem na prosazující se kulturu individualismu se práce soustředí na vnitřní motivaci mladého spotřebitele a význam pojmu "selfbranding". V praktické časti jednoduchými otázkami sleduje preferenci zdrojů informací pro mladou generaci, jejich motivační potenciál a změny ve vnímání reklamy. Zjištěná data nabízejí základ k určitým, byť s ohledem na velikost vzorku, opatrným závě-rům a doporučením pro praxi.
URI: http://hdl.handle.net/10563/34599
Datum: 2015-01-30
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 40847


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
cibulka_2015_dp.pdf 6.014Mb PDF Zobrazit/otevřít
cibulka_2015_vp.doc 152Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
cibulka_2015_op.doc 151.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet