Podpora prodeje v lékárenství

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Podpora prodeje v lékárenství

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Podpora prodeje v lékárenství
Autor: Babicová Petláková, Veronika
Vedoucí: Bačuvčík, Radim
Abstrakt: K propagaci v lékové oblasti není možné přistupovat stejně jako k jakémukoli jinému spotřebnímu zboží. Uvedené pravidlo platí pro veškeré metody marketingových komunikací, tedy i pro podporu prodeje v lékárenství, na kterou se zaměřuje tato diplomová práce. Teoretická část se zabývá standardně využívanými nástroji podpory prodeje, které dává do souvislosti s požadavky zákona o regulaci reklamy v lékové oblasti. Představuje tak základní prvky podpory, které je možné v lékárnách využít. Praktická část se zaměřuje na vyhodnocení údajů získaných díky provedenému explorativnímu výzkumu, který se soustředí na názory a potřeby cílové skupiny, a analýzu trhu vy-brané skupiny léčiv. Výsledky zároveň slouží k vytvoření projektové části, která se zabývá oblastí vzdělávání a metodami podpory, které by mohly být přínosné nejen pro cílovou skupinu, ale bylo by možné je využít i při nastavování marketingových strategií farmaceutických společností. Závěrečné sdělení shrnuje veškerá zjištění, popisuje návrhy dalších případných aktivit v budoucnu a také vlastní zhodnocení přínosu autora v této oblasti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/34598
Datum: 2015-01-30
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 40845


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
babicová petláková_2015_dp.pdf 6.682Mb PDF Zobrazit/otevřít
babicová petláková_2015_vp.doc 149.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
babicová petláková_2015_op.doc 153Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet