Marketingová strategie pro poskytovatele služeb
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingová strategie pro poskytovatele služeb |
Autor: |
Vašková, Ľudmila
|
Vedoucí: |
Juříková, Martina
|
Abstrakt:
|
Cieľom diplomovej práce je výber vhodnej marketingovej stratégie pre malého poskytova-teľa služieb, konkrétne poskytovateľa prístupu k internetu. K tomu smeruje vymedzenie teórie týkajúcej sa marketingovej stratégie. Vybraná marketingová stratégia je ďalej preta-vená do strategického marketingového plánu. Ako podklad k strategickému marketingo-vému plánu slúži praktická časť práce naplnená analýzami situačnej analýzy podniku. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/34592
|
Datum:
|
2015-01-30 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
40836
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet