Kreativita v rámci kreativního oddělení reklamní agentury
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Kreativita v rámci kreativního oddělení reklamní agentury |
Autor: |
Toncerová, Lucie
|
Vedoucí: |
Horňák, Pavel
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá kreativitou v rámci kreativního oddělení reklamní agentury. Teoretická část popisuje kreativitu, techniky, kreativní proces. Také se zaměřuje na reklamní agentury, jejich typy a funkce v rámci agentury. Praktická část zkoumá jak vypadá kreativní proces v malajské reklamní agentuře Ellipsis a jestli jsou výstupy agentury kreativní. Poslední projektová část navrhuje zlepšení dílčích problémů, které se vyskytují v popisované reklamní agentuře. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/34588
|
Datum:
|
2015-01-30 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
40832
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet