Sociální reklama v tuzemsku a zahraničí

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Sociální reklama v tuzemsku a zahraničí

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Sociální reklama v tuzemsku a zahraničí
Autor: Šuranská, Eva
Vedoucí: Harantová, Lenka
Abstrakt: Cílem práce je popsat oblast sociálního marketingu, především pak sociální reklamy, a posléze analyzovat vybrané vzorky z dané oblasti. Teoretická část se věnuje právě sociál-nímu marketingu a reklamě, jejich historii a současnému postavení oproti jiným příbuzným oborům. Dále představuje v reklamě užívané apely a triky, jejich specifika, výhody a naopak úskalí. Teoretická část se zabývá v prvé řadě tématem adopce zvířat z útulku. Zejména pak současné situaci v České republice a ve Spojených státech amerických. Posléze je zde analyzována desítka vybraných reklam právě z výše zmíněných zemí. V projektové části je rozebírána současná situace reklam upozorňujících na tento problém v tuzemsku a navržena kampaň, jejímž cílem je informovat veřejnost o možnosti adopce útulkového zvířete.
URI: http://hdl.handle.net/10563/34586
Datum: 2015-01-30
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 40830


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
šuranská_2015_dp.pdf 5.329Mb PDF Zobrazit/otevřít
šuranská_2015_vp.doc 151Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
šuranská_2015_op.doc 153Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet