Inovativní prvky v reklmě a propagaci společnosti Baťa v období 1920 - 1945
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Inovativní prvky v reklmě a propagaci společnosti Baťa v období 1920 - 1945 |
Autor: |
Strnadel, Zdeněk
|
Vedoucí: |
Soukalová, Radomila
|
Abstrakt:
|
Cílem této bakalářské práce je (v teoretické části) shrnout historii a trendy v české reklamě a propagaci po první světové válce do roku 1945 s odděleným popisem vývoje reklamny a propagace v rámci Baťova koncernu. V praktické části se autor pokusí podrobně popsat jednotlivé nástroje Baťova komunikačního mixu, identifikuje novátorské koncepty v tehdejším reklamním prostředí a srovná je s dnešní reklamní a propagační praxí velkých firem |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/34557
|
Datum:
|
2015-01-30 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
Fx
40784
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet