Video v rámci content marketingu a jeho vliv na konverze

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Video v rámci content marketingu a jeho vliv na konverze

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Video v rámci content marketingu a jeho vliv na konverze
Autor: Průdek, Lukáš
Vedoucí: Šula, Tomáš
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá vlivem videa v rámci content marketingu na koverzní poměr na produktových webových stránkách. Teoretická část objasňuje význam content marketingu, odhaluje proces content strategy a představuje potenciál videa a jeho předpoklady pro úspěšné začlenění do content marketingové strategie. Vliv videa na konverzní poměr je zkoumán v praktické části pomocí třech experimentů formou A/B testování. Z analyzovaných dat lze pozorovat pozitivní vliv videa na konverze, nicméně u všech experientů se podařilo dosáhnout statistické významnosti. Výsledkem práce je dále zhodnocení potenciálu videa v rámci content strategy a zásady při jeho využití u marketingových aktivit.
URI: http://hdl.handle.net/10563/34555
Datum: 2015-01-30
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 40781


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
průdek_2015_dp.pdf 10.11Mb PDF Zobrazit/otevřít
průdek_2015_vp.doc 149Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
průdek_2015_op.doc 152Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet