Vztah sponzoringu a image značky

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vztah sponzoringu a image značky

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vztah sponzoringu a image značky
Autor: Pilař, Jan
Vedoucí: Jurášková, Olga
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá vlivem sponzoringu v automobilových rally na image značky sponzora. V teoretické části jsou popisovány pojmy jako je public relations, sponzoring, rally jako sport a marketingový výzkum. V praktické části se práce věnuje internetovému obchodu RZ1.cz, který v rally podporuje řadu posádek. Analyzován je hlavně dopad na image, vnímání a povědomí o značce RZ1.cz. Analýza je podložena výzkumem formou online dotazníku, kde respondenti odpovídali na řadu otázek zaměřených na značku RZ1.cz její propojení s rally a míru ovlivnění image pomocí sponzoringu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/34553
Datum: 2015-01-30
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 40779


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
pilař_2015_dp.pdf 2.857Mb PDF Zobrazit/otevřít
pilař_2015_vp.doc 149Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
pilař_2015_op.doc 153Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet