Vztah sponzoringu a image značky
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Vztah sponzoringu a image značky |
Autor: |
Pilař, Jan
|
Vedoucí: |
Jurášková, Olga
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá vlivem sponzoringu v automobilových rally na image značky sponzora. V teoretické části jsou popisovány pojmy jako je public relations, sponzoring, rally jako sport a marketingový výzkum. V praktické části se práce věnuje internetovému obchodu RZ1.cz, který v rally podporuje řadu posádek. Analyzován je hlavně dopad na image, vnímání a povědomí o značce RZ1.cz. Analýza je podložena výzkumem formou online dotazníku, kde respondenti odpovídali na řadu otázek zaměřených na značku RZ1.cz její propojení s rally a míru ovlivnění image pomocí sponzoringu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/34553
|
Datum:
|
2015-01-30 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
40779
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet