Vliv nabídkových letáků na nákupní chování seniorů

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vliv nabídkových letáků na nákupní chování seniorů

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vliv nabídkových letáků na nákupní chování seniorů
Autor: Krupicová, Hana
Vedoucí: Harantová, Lenka
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá analýzou vlivu nabídkových letáků na nákupní chování spotře-bitele se zaměřením na cílovou skupinu ve věku 50 let a více. Teoretická část stanoví teoretická východiska nákupního chování spotřebitele a analyzuje nabídkový leták jako nástroj komunikace. Poslední část se věnuje populaci seniorů jako rostoucímu segmentu spotřebitele. Praktickou část prezentuje výzkum vlivu nabídkových letáků na nákupní chování spotřebi-telů 50+ žijících v malém a velkém městě, porovnání a analyzování případných rozdílů mezi jejich nákupním chováním. Následuje porovnání výsledků výzkumu realizovaného ve velkém městě s odstupem jednoho roku, hledání případných změn v nákupním chování seniorů. V závěru jsou analyzována data získaná kvantitativním výzkumem prostřednictvím osobního dotazování v prodejnách společnosti Kaufland, jsou vyvozeny závěry a doporučení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/34543
Datum: 2015-01-30
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 40767


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
krupicová_2015_dp.pdf 1.590Mb PDF Zobrazit/otevřít
krupicová_2015_vp.doc 151Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
krupicová_2015_op.doc 151.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet