Analýza image Pekařství Křižák
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza image Pekařství Křižák |
Autor: |
Kneslová, Dagmar
|
Vedoucí: |
Jurášková, Olga
|
Abstrakt:
|
Práce se zabývá otázkou image firem a specializuje se na image firem potravinářského a gastronomického provozu. Zkoumá nástroje a metody řízení image a možnosti jeho změ-ny. Tento výzkum se přímo vztahuje k námětu práce, Pekařství Křižák, které v současné době prochází proměnou zaměření od prodejny pečiva k rozšířené nabídce kavárenských a gastronomických služeb. Kvantitativní výzkum se zaměřuje na to, jak je image tohoto podniku vnímána zákazníky, analytická část mapuje vývoj značky a hodnotí proběhlé kam-paně. Na základě zjištění jsou navrženy další kroky k dosažení úspěšné změny této image. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/34540
|
Datum:
|
2015-01-30 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
E
40764
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet