Image firmy 1. FC Slovácko, a.s.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Image firmy 1. FC Slovácko, a.s. |
Autor: |
Kadlček, Martin
|
Vedoucí: |
Juříková, Martina
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou image profesionálního fotbalového klubu 1. FC Slovácko, a.s. Teoretická část se zabývá problematikou firemní image, její analýzou a informacemi o marketingovém výzkumu. Praktická část vyhodnocuje image klubu na základě zpracovaného dotazníkového výzkumu vyplněného oslovenými respondenty. Dále byla praktická část doplněna o SWOT analýzu a sekundární data, které srovnávaly klub s konkurencí. V závěru práce je uvedeno několik návrhů a doporučení k dosažení lepších výsledků v oblasti klubové image a spokojenosti zákazníků. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/34539
|
Datum:
|
2015-01-30 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
40763
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet