Prenatal Box jako nástroj direct marketingu a jeho efektivita
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Prenatal Box jako nástroj direct marketingu a jeho efektivita |
Autor: |
Hledíková, Denisa
|
Vedoucí: |
Jurášková, Olga
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá problematikou direct marketingu. Práce je zaměřena na analýzu efektivity a vlivu direct-marketingového nástroje na nákupní chování zvolené cílové skupiny. Na základě zjištěných dat jsou vyvozeny závěry a doporučení pro efektivnější využití zvoleného direct-marketingového nástroje. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/34537
|
Datum:
|
2015-01-30 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
40760
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet