Marketing a propagace divadla

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketing a propagace divadla

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketing a propagace divadla
Autor: Hejral, Aleš
Vedoucí: Bačuvčík, Radim
Abstrakt: Cílem práce je specifikovat pozici divadla v prostředí marketingu nejen jako prostředku propagace, ale i jejího objektu. Hlavním obsahem práce je porovnání druhů divadla a také srovnání s jinými prvky kreativní nebo živé kultury, jakými jsou například film nebo reklama. Teoretická část popisuje neziskové organizace, přístup vlády k otázce kultury v rámci České republiky a význam marketingu pro generování finančních prostředků. Praktická část se věnuje výzkumu metodou hloubkových rozhovorů ze směru vybraných profesionálních a amatérských divadel, k porovnání jejich přístupu k vlastní propagaci, hledání a získávání sponzorů a využívání moderních technologií jako ukazatele současného trendu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/34535
Datum: 2015-01-30
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 40758


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
hejral_2015_dp.pdf 2.264Mb PDF Zobrazit/otevřít
hejral_2015_vp.doc 149.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
hejral_2015_op.docx 120.4Kb Microsoft Word 2007 Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet