Marketing a propagace hudebního festivalu Valašský špalíček
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketing a propagace hudebního festivalu Valašský špalíček |
Autor: |
Dvořák, Petr
|
Vedoucí: |
Bačuvčík, Radim
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zaměřuje na marketing a propagaci valašskomeziříčského hudebního festivalu Valašský špalíček. Teoretická část definuje kulturu a organizace, které kulturu provozují. Dále obecně vysvětluje marketing kulturních produktů a popisuje marketingovou komunikaci. Tato část také obsahuje teoretický popis ekonomických analýz a marketingového výzkumu. Praktická část charakterizuje festival Valašský špalíček a pořádající organizaci. Následně se zaměřuje na marketingový mix, zejména na komunikaci festivalu s veřejností. Součástí praktické části práce jsou také marketingové analýzy a marketingový výzkum. Závěr práce se věnuje návrhu změn, které mají vést k rozvoji festivalu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/34530
|
Datum:
|
2015-01-30 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
40753
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet