Marketing a propagace hudebního festivalu Valašský špalíček

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketing a propagace hudebního festivalu Valašský špalíček

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketing a propagace hudebního festivalu Valašský špalíček
Autor: Dvořák, Petr
Vedoucí: Bačuvčík, Radim
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zaměřuje na marketing a propagaci valašskomeziříčského hudebního festivalu Valašský špalíček. Teoretická část definuje kulturu a organizace, které kulturu provozují. Dále obecně vysvětluje marketing kulturních produktů a popisuje marketingovou komunikaci. Tato část také obsahuje teoretický popis ekonomických analýz a marketingového výzkumu. Praktická část charakterizuje festival Valašský špalíček a pořádající organizaci. Následně se zaměřuje na marketingový mix, zejména na komunikaci festivalu s veřejností. Součástí praktické části práce jsou také marketingové analýzy a marketingový výzkum. Závěr práce se věnuje návrhu změn, které mají vést k rozvoji festivalu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/34530
Datum: 2015-01-30
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 40753


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
dvořák_2015_dp.pdf 3.397Mb PDF Zobrazit/otevřít
dvořák_2015_vp.doc 151.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
dvořák_2015_op.doc 150.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet