Ekologické dôsledky pôsobenia komerčných marketingových komunikácií

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Ekologické dôsledky pôsobenia komerčných marketingových komunikácií

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Ekologické dôsledky pôsobenia komerčných marketingových komunikácií
Autor: Krajčír, Alexander
Vedoucí: Bačuvčík, Radim
Abstrakt: Orientácia na ekológiu je v súčasnej dobe trend v mnohých oblastiach nielen spoločenského života, ale i v štruktúre marketingovej koncepcie firiem. V zásade sa ekológiou zaoberajú neziskové organizácie, avšak súčasné tendencie naznačujú uplatnenie ekologickej orientácie i v komerčnej sfére. Jedným z takýchto subjektov je aj firma EKO-KOM, ktorá orientuje nielen svoje výrobné, ale i propagačné činnosti proekologicky. Tieto činnosti vplývajú na chovanie celej spoločnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/3443
Datum: 2007-05-11
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2009
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 4812


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
krajčír_2007_bp.pdfZablokované 3.425Mb PDF
krajčír_2007_vp.doc 56Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
krajčír_2007_op.doc 57.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet