Sociální reklama se zaměřením na protikuřácké kampaňě
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Sociální reklama se zaměřením na protikuřácké kampaňě |
Autor: |
Vaňous, Radim
|
Vedoucí: |
Harantová, Lenka
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce "Sociální reklama se zaměřením na protikuřácké kampaně" se zabývá problematikou vhodného zpracování protikuřáckého reklamního spotu. Teoretická část vysvětluje základní pojmy spojené s marketingem obecně, jako je komunikační mix, vznik a vývoj a další. Dále také pojmy spojené se sociálním marketingem, jeho vývojem a stručná historie a kulturní předpoklady konzumace tabáku. Praktická část poté popisuje protikuřácké spoty, jejich realizátory. Výzkum prováděný autorem této práce v roce 2015 poté analyzuje tyto spoty a výsledky jsou zde interpretovány. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/34401
|
Datum:
|
2015-01-30 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
40576
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet