Projekt marketingové strategie firmy SHP, s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt marketingové strategie firmy SHP, s.r.o. |
Autor: |
Jurajdová, Veronika
|
Vedoucí: |
Pilík, Michal
|
Abstrakt:
|
Cílem této diplomové práce je přispět k jasnější formulaci marketingové koncepce společnosti SHP a na základě provedení analýz navrhnout marketingovou strategii a doporučení. V teoretické části jsou zpracována teoretická východiska strategického marketingu od typů analýz po výběr nejvhodnější marketingové strategie. V praktické části je charakterizován výše zmíněný podnik a je provedena analýza současného stavu. Jsou definovány marketingové cíle a formulovány marketingové strategie, které by měly vést k dosažení těchto cílů. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/3437
|
Datum:
|
2007-05-04 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2027
|
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
5939
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet