Potenciál vstupu internetového prodejce ASOS na český trh

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Potenciál vstupu internetového prodejce ASOS na český trh

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Potenciál vstupu internetového prodejce ASOS na český trh
Autor: Toušová, Eliška
Vedoucí: Kocourek, Josef
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá analýzou online prodejců s módou. Analyzovanými subjekty jsou čeští prodejci a britský prodejce ASOS. Subjekty budou hodnoceny na základě kom-parativní analýzy. Práce je rozdělena na dvě části a to část teoretickou a praktickou. Teore-tická část je oporou pro část praktickou a definuje základní marketingové pojmy jako mód-ní marketing, e-commerce, komunikační mix, sociální sítě, marketingový výzkum a kompa-rativní analýza. Praktická část se zaměřuje na hodnocení online prodejců v řadě kritérií a následný marketingový průzkum, který zkoumá nákupní chování a znalost značky ASOS u cílové skupiny prodejců. Na základě analýzy a zjištěných dat je vyvozen závěr a doporuče-ní.
URI: http://hdl.handle.net/10563/34371
Datum: 2015-01-30
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 40545


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
toušová_2015_dp.pdf 2.322Mb PDF Zobrazit/otevřít
toušová_2015_vp.doc 148.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
toušová_2015_op.doc 151.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet