Kvalita poskytovaných služeb ve Spa hotelu Lanterna

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Kvalita poskytovaných služeb ve Spa hotelu Lanterna

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Kvalita poskytovaných služeb ve Spa hotelu Lanterna
Autor: Šilerová, Kateřina
Vedoucí: Kocourek, Josef
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá problematikou kvality poskytovaných služeb ve Spa hotelu Lanterna. Cílem práce je důkladně analyzovat a následně zhodnotit úroveň stávajících služeb. V teoretické části jsou zpracovány základní poznatky z oblasti cestovního ruchu, marketingu cestovního ruchu, hotelových služeb a marketingového výzkumu. Praktická část je věnována analýze hotelových služeb. Pomocí sestaveného dotazníku je zjištěna míra spokojenosti zákazníků se stávajícími službami. Na základě provedené analýzy jsou v závěru práce vyvozena doporučení vedoucí ke zkvalitnění poskytovaných služeb.
URI: http://hdl.handle.net/10563/34365
Datum: 2015-01-30
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 40539


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
šilerová_2015_dp.pdf 21.54Mb PDF Zobrazit/otevřít
šilerová_2015_vp.doc 148.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
šilerová_2015_op.doc 122Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet