Digitální produkt jako podpora content strategie společnosti eBRÁNA s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Digitální produkt jako podpora content strategie společnosti eBRÁNA s.r.o. |
| Autor: |
Provazníková, Eva
|
| Vedoucí: |
Šula, Tomáš
|
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá komplexní analýzou projektu Eshopmaniac realizovaného společnostmi eBRÁNA s.r.o. a ComGate s.r.o. v rámci budování jejich odborného image a podpory prodeje e-commerce řešení obou společností. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/34352
|
|
Datum:
|
2015-01-30 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
40520
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet