Analýza procesu přezkoumání požadavků zákazníka ve společnosti ZLIN AIRCRAFT a.s.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza procesu přezkoumání požadavků zákazníka ve společnosti ZLIN AIRCRAFT a.s. |
Autor: |
Beneš, Jakub
|
Vedoucí: |
Konečný, Jiří
|
Abstrakt:
|
Tato práce seznamuje čtenáře s pojmem procesní řízení. V teoretické části vysvětluje, co se tímto řízením rozumí, jak se dělí a kdy se zavádí. Dále práce ukazuje různé druhy dělení podnikových procesů a případné jejich zlepšení. Praktická část práce se věnuje společnosti Zlín Aircraft a. s. Práce je zaměřena na přezkou-mání požadavků zákazníka v této společnosti. Před samotným zkoumáním problematiky je uveden vývoj společnosti. V práci je proces přezkoumání požadavků zákazníka analyzován, jsou u něj zjištěny nedostatky a navržena možná opatření. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/34343
|
Datum:
|
2015-02-06 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav krizového řízení |
Studijní obor:
|
Ovládání rizik |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
40495
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet