Sociální marketing - kampaně na ochranu životního prostředí

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Sociální marketing - kampaně na ochranu životního prostředí

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Sociální marketing - kampaně na ochranu životního prostředí
Autor: Měchura, Lukáš
Vedoucí: Harantová, Lenka
Abstrakt: Tato bakalářská práce "Sociální marketing - kampaně na ochranu životního prostředí" se zabývá sociálním marketingem, sociální reklamou a neziskovými organizacemi. První část práce tyto pojmy definuje a poskytuje teoretickou základnu pro její druhou část, která pojednává o nestátní neziskové organizaci Greenpeace a jejích aktuálních sociálních kampaních. V této druhé části se nachází analýza komunikačních aktivit vykonávaných v rámci zmíněných kampaní s ohledem na využité nástroje komunikačního mixu a dále také marketingový výzkum audiovizuálních spotů komunikovaných v kampani "Zachraňme Arktidu!". Z analýzy i marketingového výzkumu jsou vyvozeny závěry a doporučení pro zefektivnění komunikace organizace Greenpeace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/34334
Datum: 2015-01-30
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 40485


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
měchura_2015_dp.pdf 12.88Mb PDF Zobrazit/otevřít
měchura_2015_vp.doc 151Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
měchura_2015_op.pdf 820.6Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet