Sociální marketing - kampaně na ochranu životního prostředí
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Sociální marketing - kampaně na ochranu životního prostředí |
Autor: |
Měchura, Lukáš
|
Vedoucí: |
Harantová, Lenka
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce "Sociální marketing - kampaně na ochranu životního prostředí" se zabývá sociálním marketingem, sociální reklamou a neziskovými organizacemi. První část práce tyto pojmy definuje a poskytuje teoretickou základnu pro její druhou část, která pojednává o nestátní neziskové organizaci Greenpeace a jejích aktuálních sociálních kampaních. V této druhé části se nachází analýza komunikačních aktivit vykonávaných v rámci zmíněných kampaní s ohledem na využité nástroje komunikačního mixu a dále také marketingový výzkum audiovizuálních spotů komunikovaných v kampani "Zachraňme Arktidu!". Z analýzy i marketingového výzkumu jsou vyvozeny závěry a doporučení pro zefektivnění komunikace organizace Greenpeace. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/34334
|
Datum:
|
2015-01-30 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
40485
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet