Vliv sexistických motivů v reklamě na její vnímání spotřebitelem
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Vliv sexistických motivů v reklamě na její vnímání spotřebitelem |
Autor: |
Kovářová, Jana
|
Vedoucí: |
Juříková, Martina
|
Abstrakt:
|
Teoretická část práce Vliv sexistických motivů v reklamě na její vnímání spotřebitelem se věnuje pojmům jako je reklama obecně, reklama venkovní a internetová, charakteristice pojmů sexismus a gender, jejich výskytu v reklamě a také účinnosti těchto motivů. Dále se zabývá historií a fungováním oční kamery, jejími různými typy a možnostmi využití. Praktická část představuje výsledky výzkumu realizovaného měřením reakce na statické reklamy oční kamerou v kombinaci s hloubkovými rozhovory. Cílem praktické části je vyhodnocení výsledků měření, vyvození závěrů a doporučení týkajících se efektivity využití sexistických motivů v reklamě. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/34323
|
Datum:
|
2015-01-30 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
40473
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet