Vliv sexistických motivů v reklamě na její vnímání spotřebitelem

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vliv sexistických motivů v reklamě na její vnímání spotřebitelem

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vliv sexistických motivů v reklamě na její vnímání spotřebitelem
Autor: Kovářová, Jana
Vedoucí: Juříková, Martina
Abstrakt: Teoretická část práce Vliv sexistických motivů v reklamě na její vnímání spotřebitelem se věnuje pojmům jako je reklama obecně, reklama venkovní a internetová, charakteristice pojmů sexismus a gender, jejich výskytu v reklamě a také účinnosti těchto motivů. Dále se zabývá historií a fungováním oční kamery, jejími různými typy a možnostmi využití. Praktická část představuje výsledky výzkumu realizovaného měřením reakce na statické reklamy oční kamerou v kombinaci s hloubkovými rozhovory. Cílem praktické části je vyhodnocení výsledků měření, vyvození závěrů a doporučení týkajících se efektivity využití sexistických motivů v reklamě.
URI: http://hdl.handle.net/10563/34323
Datum: 2015-01-30
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 40473


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kovářová_2015_dp.pdf 3.813Mb PDF Zobrazit/otevřít
kovářová_2015_vp.doc 150.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
kovářová_2015_op.doc 150Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet