Marketingová komunikace Keramiky Kampanela

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová komunikace Keramiky Kampanela

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová komunikace Keramiky Kampanela
Autor: Kolářová, Vendula
Vedoucí: Juříková, Martina
Abstrakt: Tato bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci firmy Keramika Kampanela. V této práci bude zhodnocena marketingová komunikace firmy doposud a na základě Porterovi analýzy zjištěna konkurence, potencionální konkurence, dodavatelé a substituční produkty. Dále bude použita SWOT analýza pro zjištění vnějších a vnitřních faktorů, které ovlivňují firmu. V praktické části jsou zpracovány výsledky z uživatelského testování e-shopu. Důraz je kladen na zjištění chyb na e-shopu a na jejich opravu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/34314
Datum: 2015-01-30
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 40464


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kolářová_2015_dp.pdf 3.480Mb PDF Zobrazit/otevřít
kolářová_2015_vp.doc 152Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
kolářová_2015_op.doc 155.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet