Marketingová komunikace Keramiky Kampanela
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingová komunikace Keramiky Kampanela |
Autor: |
Kolářová, Vendula
|
Vedoucí: |
Juříková, Martina
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci firmy Keramika Kampanela. V této práci bude zhodnocena marketingová komunikace firmy doposud a na základě Porterovi analýzy zjištěna konkurence, potencionální konkurence, dodavatelé a substituční produkty. Dále bude použita SWOT analýza pro zjištění vnějších a vnitřních faktorů, které ovlivňují firmu. V praktické části jsou zpracovány výsledky z uživatelského testování e-shopu. Důraz je kladen na zjištění chyb na e-shopu a na jejich opravu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/34314
|
Datum:
|
2015-01-30 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
40464
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet