Filmový žánr a jeho využití v rámci tvorby audiovizuálních propagačních prostředků
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Filmový žánr a jeho využití v rámci tvorby audiovizuálních propagačních prostředků |
Autor: |
Kalousková, Barbora
|
Vedoucí: |
Kocourek, Josef
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá filmovými žánry a jejich využitím v tvorbě audiovizuálních propagačních prostředků. Teoretická část popisuje především audiovizuální reklamu, základní pojmy z oblasti filmu a žánry. Praktická část práce analyzuje využití žánrů v audiovizuální reklamní tvorbě, a to především výzkumnou kvalitativní metodou individuálních rozhovorů. Tento výzkum je součástí práce. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/34313
|
Datum:
|
2015-01-30 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
40463
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet