Filmový žánr a jeho využití v rámci tvorby audiovizuálních propagačních prostředků

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Filmový žánr a jeho využití v rámci tvorby audiovizuálních propagačních prostředků

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Filmový žánr a jeho využití v rámci tvorby audiovizuálních propagačních prostředků
Autor: Kalousková, Barbora
Vedoucí: Kocourek, Josef
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá filmovými žánry a jejich využitím v tvorbě audiovizuálních propagačních prostředků. Teoretická část popisuje především audiovizuální reklamu, základní pojmy z oblasti filmu a žánry. Praktická část práce analyzuje využití žánrů v audiovizuální reklamní tvorbě, a to především výzkumnou kvalitativní metodou individuálních rozhovorů. Tento výzkum je součástí práce.
URI: http://hdl.handle.net/10563/34313
Datum: 2015-01-30
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 40463


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kalousková_2015_dp.pdf 1.930Mb PDF Zobrazit/otevřít
kalousková_2015_vp.doc 148.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
kalousková_2015_op.doc 151.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet