Komunikační aktivity festivalu Flaming Nights
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Komunikační aktivity festivalu Flaming Nights |
Autor: |
Halačka, Michal
|
Vedoucí: |
Šula, Tomáš
|
Abstrakt:
|
Obsahem této práce je zpracování komunikačních aktivit neziskového mezinárodního uměleckého festivalu Flaming Nights. Teoretická část podrobně vymezuje definice jednotlivých nástrojů komunikačního mixu, zároveň je v práci vysvětlen pojem marketingový mix. Největší zastoupení má vysvětlení teoretických pojmů event marketingu. Praktická část je zaměřena na reálné komunikační prostředky festivalu Flaming Nights. Obsahuje analýzu současného stavu, marketingový výzkum a aplikaci nástrojů vycházejících z teoretické části práce. Výsledky práce budou zařazeny do praktického využití na rozvoji samotného festivalu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/34311
|
Datum:
|
2015-01-30 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
40461
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet