Vliv apelů v televizní reklamě na mládež ve věku 15-20 let

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vliv apelů v televizní reklamě na mládež ve věku 15-20 let

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vliv apelů v televizní reklamě na mládež ve věku 15-20 let
Autor: Bukovjanová, Martina
Vedoucí: Harantová, Lenka
Abstrakt: Předmětem této bakalářské práce je zkoumání vlivu apelů v televizní reklamě na mládež ve věku 15-20 let se zaměřením na segment nealkoholických nápojů. Teoretická část práce se zabývá definováním a dělením reklamy, historií a současnými trendy v oblasti televizní reklamy v ČR, psychologií reklamy i apely, které jsou v reklamě používány. Pozornost je také dána kapitolám věnujícím se mládeži v etickém kodexu reklamy a v zákoně o reklamě. Samostatná kapitola definuje vybranou věkovou skupinu, její potřeby a chování. V praktické části jsou zaznamenány výsledky polostrukturovaných rozhovorů, ve kterých bylo zjišťováno, jak často sleduje mládež televizi, zda sleduje televizní reklamy, jakou reklamu na nealkoholický nápoj si vybaví a zda se jí líbila či nikoliv. V této části práce jsou také zaznamenány vztahy k televizní reklamě na nealkoholické nápoje, které byly zjišťovány pomocí otázek pokládaných po přehrání konkrétních ukázek.
URI: http://hdl.handle.net/10563/34304
Datum: 2015-01-30
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 40454


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
bukovjanová_2015_dp.pdf 2.855Mb PDF Zobrazit/otevřít
bukovjanová_2015_vp.doc 151Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
bukovjanová_2015_op.doc 151Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet