Vliv apelů v televizní reklamě na mládež ve věku 15-20 let
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Vliv apelů v televizní reklamě na mládež ve věku 15-20 let |
Autor: |
Bukovjanová, Martina
|
Vedoucí: |
Harantová, Lenka
|
Abstrakt:
|
Předmětem této bakalářské práce je zkoumání vlivu apelů v televizní reklamě na mládež ve věku 15-20 let se zaměřením na segment nealkoholických nápojů. Teoretická část práce se zabývá definováním a dělením reklamy, historií a současnými trendy v oblasti televizní reklamy v ČR, psychologií reklamy i apely, které jsou v reklamě používány. Pozornost je také dána kapitolám věnujícím se mládeži v etickém kodexu reklamy a v zákoně o reklamě. Samostatná kapitola definuje vybranou věkovou skupinu, její potřeby a chování. V praktické části jsou zaznamenány výsledky polostrukturovaných rozhovorů, ve kterých bylo zjišťováno, jak často sleduje mládež televizi, zda sleduje televizní reklamy, jakou reklamu na nealkoholický nápoj si vybaví a zda se jí líbila či nikoliv. V této části práce jsou také zaznamenány vztahy k televizní reklamě na nealkoholické nápoje, které byly zjišťovány pomocí otázek pokládaných po přehrání konkrétních ukázek. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/34304
|
Datum:
|
2015-01-30 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
40454
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet