Komunikační strategie obce Hoděšovice
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Komunikační strategie obce Hoděšovice |
Autor: |
Adami, Kateřina
|
Vedoucí: |
Juříková, Martina
|
Abstrakt:
|
Na území obce Hoděšovice došlo k suburbanizační výstavbě, díky které vzrostl počet jejích obyvatel na dvojnásobek. Noví obyvatelé jsou na rozdíl od původních občanů nositeli městské kultury, a tak nyní vedle sebe žijí v obci, trpící nedostatkem komunikace, dvě zcela odlišné skupiny. Na základě výzkumu je třeba zpracovat komunikační strategii obce založenou na strategii rozvoje a podloženou vyváženým marketingovým mixem. Úkolem obecního úřadu je podporovat občany v aktivním přístupu k rozvoji obce a motivovat je k participaci v občanské společnosti. Podmínkou tohoto přístupu je integrace nových obyvatel do života obce, podpora vzájemného soužití a rozvoj předností, které z přílivu nových obyvatel plynou. Závěry dvou výzkumných šetření poukázaly na konkrétní potřeby jednotlivých segmentů občanů obce. Na základě těchto závěrů byly formulovány zásadní kroky strategického rozvoje a komunikační strategie zaměřené na integraci. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/342
|
Datum:
|
2006-05-12 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná bez omezení od 12.05.2008
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
2747
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet