Internetová reklama, možné formáty a využití
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Internetová reklama, možné formáty a využití |
Autor: |
Bednarski, Petr
|
Vedoucí: |
Šilhavý, Petr
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce obsahuje přehled používaných druhů internetové reklamy, které mohou být použity k propagaci na internetu. Cílem této práce je jednotlivé formáty charakterizovat, zmínit výhody i nevýhody a vyhodnotit z nich vítěze, typ reklamy, z pohledu efektivnosti. Velký přínos této práce spočívá v dotazníkovém šetření, které proběhlo jak na straně zadavatelů (reklamních agentur), tak na straně konzumentů (běžných uživatelů internetu). Na základě vyhodnocených informací je praktická část doplněna o příklad založe-ní internetové reklamy na sociální síti Facebook, ve kterém lze demonstrovat možnosti nastavení a přesného cílení na cílovou skupinu konzumentů. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/34171
|
Datum:
|
2015-02-06 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav počítačových a komunikačních systémů |
Studijní obor:
|
Informační technologie v administrativě |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
40242
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet