Analýza merchandisingových aktivit firmy Opavia - LU, a.s.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza merchandisingových aktivit firmy Opavia - LU, a.s. |
Autor: |
Migotová, Miroslava
|
Vedoucí: |
Podlešák, Petr
|
Abstrakt:
|
Cílem této bakalářské práce je osvětlit, co je podstatou merchandisingu a z jakých činností se skládá. První, teoretická část je zaměřena na marketingový komunikační mix, především pak podporou prodeje a hlavní složky merchandisingu, tzv. D.P.S.M (distribution, pricing, shelving, merchandising). Obsahem praktické části je představení společnosti Opavia - LU a jejích merchandisingových aktivit. Cílem je na základě analýzy současných merchandi-singových aktivit najít cestu ke zlepšení stávající úrovně servisu a vytvořit nová pravidla merchandisingového servisu, které bude muset merchandiser společnosti Opavia - LU do-držovat. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/3414
|
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 15.06.2037
|
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
E
5711
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet