Analýza merchandisingových aktivit firmy Opavia - LU, a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza merchandisingových aktivit firmy Opavia - LU, a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza merchandisingových aktivit firmy Opavia - LU, a.s.
Autor: Migotová, Miroslava
Vedoucí: Podlešák, Petr
Abstrakt: Cílem této bakalářské práce je osvětlit, co je podstatou merchandisingu a z jakých činností se skládá. První, teoretická část je zaměřena na marketingový komunikační mix, především pak podporou prodeje a hlavní složky merchandisingu, tzv. D.P.S.M (distribution, pricing, shelving, merchandising). Obsahem praktické části je představení společnosti Opavia - LU a jejích merchandisingových aktivit. Cílem je na základě analýzy současných merchandi-singových aktivit najít cestu ke zlepšení stávající úrovně servisu a vytvořit nová pravidla merchandisingového servisu, které bude muset merchandiser společnosti Opavia - LU do-držovat.
URI: http://hdl.handle.net/10563/3414
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 15.06.2037
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: E 5711


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
migotová_2007_bp.pdfZablokované 7.138Mb PDF Zobrazit/otevřít
migotová_2007_vp.doc 55Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
migotová_2007_op.doc 55Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet