Analýza komunikačního mixu cestovní kanceláře Zlíntour trips
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza komunikačního mixu cestovní kanceláře Zlíntour trips |
Autor: |
Seidlová, Lucie
|
Vedoucí: |
Londová, Ivana
|
Abstrakt:
|
Cílem mé bakalářské práce "Analýza komunikačního mixu cestovní kanceláře Zlíntour Trips'q je provést analýzu a seznámit čtenáře s jednotlivými prvky marketingového komunikačního mixu cestovní kanceláře Zlínotur Trips, které využívá ke komunikaci se svými klienty. Na základě získaných a zpracovaných informací jsem vypracovala návrh nových možností komunikace cestovní kanceláře s klienty. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/3412
|
Datum:
|
2006-12-08 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
4731
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet