Daňově uznatelné náklady na reklamu a propagaci v obchodní společnosti
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Daňově uznatelné náklady na reklamu a propagaci v obchodní společnosti |
Autor: |
Machalová, Petra
|
Vedoucí: |
Kolářová, Eva
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové aktivity v obchodní společnosti v sou-ladu s platnou daňovou a účetní legislativou v České republice. V teoretické části je popsán daňový systém České republiky, dále rozebrány jednotlivé formy reklamy a propagace, následné řešení účetního a daňového hlediska reklamy a propa-gace. Praktická část je zaměřena na analýzu marketingové aktivity ve společnosti XYZ, s. r. o., způsoby účtovaní a daňový dopad reklamy a propagace v dané společnosti. V závěru prak-tické části je navrhnuta optimalizace použitých metod v oblasti účetní a daňové v souladu s platnou legislativou. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/33942
|
Datum:
|
2015-02-16 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav financí a účetnictví |
Studijní obor:
|
Účetnictví a daně |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
39854
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet