Srovnávací analýza vztahu učitele a žáka - aktivní přístup ke studentům
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Srovnávací analýza vztahu učitele a žáka - aktivní přístup ke studentům |
Autor: |
Voloch, Jaroslav
|
Vedoucí: |
Chudý, Štefan
|
Abstrakt:
|
V bakalářské práci se zabývám problematikou vztahu mezi učitelem a žáky. Cílem práce bylo zjistit, jaký je stav vztahu mezi učitelem a žáky na vybraných středních školách z pohledu učitelů (včetně porovnání s FaME UTB ve Zlíně). V teoretické části jsou defino-vány základní pojmy vztahující se k tématu práce - vyučování, učení, učitel, žák, vtah uči-tele a žáků, pedagogická komunikace, výchovné problémy, V praktické části navazuji na teoretické poznatky a pomocí dotazníkové šetření mezi vybranými učiteli na různých středních školách i učiteli na FaME UTB ve Zlíně, definuji současný stav vztahu mezi uči-telem a žáky. V další části podrobněji rozebírám nejčastěji vyskytované kazuistiky na vý-chovné problémy, se kterými se respondenti (učitelé) setkali při své pedagogické praxi. V této části jsou rovněž uvedeny přednosti a nedostatky současného vztahu včetně návrh možností jeho zdokonalení. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/3380
|
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
Studijní obor:
|
Učitelství odborných předmětů pro SŠ |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
6641
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet